torsdag 8 juli 2010

Vilken HÄRLIG dag
Ännu en UNDERBAR dag med ett strålande sommarväder. Jag njuter av varje sekund för jag har inte glömt den vintern vi hade. Det har väl ingen gjort eller? Den vintern kommer det att pratas om i många många år brrrrr men det var då och NU är NU och nu är det en underbar sommar.
Dagens höjdpunkt! Oliver och mamman hade tagit ett "break" från strandlivet och kom förbi jobbet och förgyllde tiden för en "hårt" arbetande mormor.

Vi åt middag som vanligt på balkongen. I dag åt vi färsk torskfilé örtagårdssås och färsk potatis, det smakade väldigt bra.

Vi åkte en sväng i det fina vädret och på färjan till Ekerö mötte vi Anna-Karin ,som lagar mat på min förskola, med familj.


Är inne i en ROSA period så nu ska naglarna fixas och målas.
KRAM
Pst! I morgon är det sista dagen att arbeta sen är det SEMESTER. Me like!Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Du var ju inne i en vit period för inte så länge sen. Eller är dina perioder nyanserade så att säga HAHAHA :o)

    SvaraRadera
  2. Icka kära dotter jag menade "en rosa period" i valet av nagellack. Jag kanske var lite otydlig, sorry! Men jag är fortfarande inne i en vit period för övrigt. love u

    SvaraRadera