fredag 23 juli 2010

Avbrott i hettan

Vad hände? Termometern visade på 16 grader i morse. Brrrrrrr. Hoppas att det bara är en tillfällighet och att den UNDERBARA värmen kommer tillbaka.
Min morgon började med ett fotbad och en koppkaffe på balkongen där det var lä och behagligt varmt.
Med nyfilade fötter tog jag cykeln och begav mig mot Globen shopping där jag köpte nya sandaler till PLUTTEN och handledslindor till mig som jag ska ha på BODY COMBAT-klasserna, de stabiliserar handleden och det blir mer kraft i slagen. Fasiken vad jag tycker det är roligt med BC och dessutom tror jag att det är en bra träningsform.
Sen var det upp på cykeln och trampa vidare till Sköndal, till Mams och Paps, där I&J och Oliver var och hälsade på. Hängde med J och Oliver till BVC, stackarn vad han skrek när han fick sin spruta, TULLE LILLE........mormors snuttekille!

LITE BILDER FRÅN DAGEN

Me and my bike
Fotbad är UNDERBART
Smörjde in fötterna med den väldoftande lotionen från Juicy Couture. LOVELY!

Skyview på väg upp, skulle gärna vilja prova men törs jag????
Oliver och dörrarna
Nya sandaler på SÖTASTE fötter
Kameler i Sköndal, exotiskt eller hur?
Betonglejonen i centrum, OLIVER like!
I väntrummet på BVC fast det många roliga LEKSAKER

Olivers FAVVOBOK....é dé? Klockan. Var é grisen? Dääääää!
Hundpromenad
Fram och tillbaka i vardagsrummet.......
Mina "Hand wraps", dessa ska användas flitigt i höst!
FREDAGSMYS i Farsta
Nu ska jag joina mannen i soffhörnan. Hoppas ni alla har haft en bra dag, KRAM på ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar