torsdag 1 juli 2010

En Dag På Stan med OLIVER och Mamman

Min "berömda" ständigt återkommande huvudvärk har jag nu fått diagnostiserad, SPÄNNINGSHUVUDVÄRK! Ordinerad sjukgymnastik, skriva huvudvärksdagbok och STRESSA mindre. OKIDOKI så får det bli.........

Efter läkarbesöket mötte jag OLIVER och mamman vid Odenplan . Det blev spring i affärer, spring efter OLIVER, rafs i reahögar och klädsnurror, lunchpaus, mer spring efter OLIVER.....
men jag hittade iallafall mina älskade gråa CONVERSE. Så tack ni alla som engagerat er i min jakt, nu kan ni slappna av!


Nöjd shoppingmormor
OLIVER fick en liten bok som han först läste och sen försökte äta upp!

Full rulle.....man får motion när man är med den här killen!

Turist fotografi *fniss*

Runt trädet gick OLIVER många varv tills han upptäckte gruset...
.

Vatten.....snabbt upp och kolla läget!

OLIVER smakar av mammans milkshake mmmm gott

Vi åkte Katarinahissen och OLIVER såg många bussar...É dé?
TACK för idag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar