torsdag 22 juli 2010

Hej TORSDAG

Näst sista dagen på min 1:a semesterperiod, trist men that´s the fact! Nåja jag ska verkligen inte klaga, VILKET VÄDER jag har haft, underbart.
Vad händer idag? Jag ska läsa klart min bok "Svinajakten" en thriller som utspelar sig på Österlen, och den är riktigt bra. Nu väntar den spännande upplösningen, vem är mördaren?? Jag har mina aningar .......
Vad mer? Jo jag ska lämna tillbaka en tunika jag köpte på FLASH, borde ha provat först, och sen ska jag ta ett varv med dammsugaren.
I går kväll var jag och dansade på GRÖNAN. Junix spelade, trevligt och lagom mycket folk. Danseliten är i Malung på dansbandsveckan så nu fick vi "till husbehovs buggare" träda fram och glänsa. Hahahahaha. Nästa år kanske det blir Malung även för min del. You never know!
Måste bara dela med mig av den här UNDERBARA bilden. Dansglädje!

KRAM....på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar