torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år!




Första dagen på det nya året....


Om jag tittar tillbaka på 2008 så hände det massor av roliga, spännande, underbara, och trevliga saker i mitt liv, men även händelser som inte var av positiv karaktär vilka jag inte tänker nämna.


Jag firade min 50 årsdag i Miami, WOW vilken resa vi hade. Tack än en gång till maken, lillebror och svägerska som följde med.


(Det var faktiskt inte så farligt att fylla 50. Man är ju som bekant inte äldre än man känner sig och man får ju inte roligare än man gör sig och man lever bara en gång!)


Jag har med mig känslan av total frihet och underbara doftupplevelser längs vägarna när vi åkte motorcykel, kommer ihåg hur kul vi hade på buggkursen som äntligen blev av, minns och njuter av hur känslan av stolthet kommer över mig när det går bra för döttrarna, glädjebeskedet om att bli mormor, alla trevliga och goda middagar med familjen och mycket mycket mer.


Nyårslöften då, näpp det är inget för mig, jag ger mig utmaningar under året istället. Men självklart har jag en önskan om att alla som står mig nära får ett bra 2009.


Take care!

2 kommentarer:

  1. Taack så mycket hullebulle! ;D

    SvaraRadera
  2. Hmm.... Miami, ja det var det ju... Men mest i Key West :-)...mycket bilåka den dan... en 60-70 mil tur och retur samma dag :-) å så försvann en väg, en hel jävla motorväg, den bara fanns inte :-)...borta!!! Tokigt!!!! Men vi hitta hem till slut, lite köer och lite annan väg bara. Men US 1 var säker, hela vägen från Key West till hotellet.....

    SvaraRadera