onsdag 7 januari 2009

Brrrrrr


Det är kallt......men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder, hahaha.
Jag har inget emot att det är kallt, men det kan väl vara "lagom" kallt! Lagom är ett så typiskt svenskt ord, vad är det egentligen när något är lagom? Det är väldigt individuellt, det som är lagom för mig är kanske för mycket för nån annan. Hmmm grubbel grubbel....
Vad jag egentligen ville säga om kylan var att den har gett mig en negativ konsekvens, SKAVSÅR ajajajaj. Jag bestämde mig för att trotsa kylan (-7,2 grader) och gå till jobbet. Tog på mig raggsockor i kängorna, inte bra. Det som skulle värma mina fötter resulterade i två såriga hälar!

Nu ska jag kolla in Grammisgalan. Heja Amanda Jensen!
Take care !

2 kommentarer:

  1. Välkommen till klubben skavsår. Har oxå ett på varje fot. Mysigt :)

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ett litet tips till nästa gång du anänder raggsockor etc. Ta på dig en tunn nylon-knästrumpa först och sedan raggsockorna då får du inte skavsår, jag lovar.
    Provade detta många gånger på den tiden vi fjällvandrade. Katarina (Gift med Maria Anundbys pappa Jonte)

    SvaraRadera