söndag 25 januari 2009

Whats up?











Kära lillebror och alla ni andra som läser min blogg,här kommer en uppdatering av läget!
I dag är en speciell dag, i dag för 32år sedan kom dessa damer till världen! Ett stor grattis till mina fantastiska döttrar - love u!
Annars då...vart tog den här helgen vägen? Men vi har hunnit med mycket.
Vi har varit på Hoj-mässan i Ålvsjö....så där, det vi kom hem med var en burk läderbalsam till skinnkläderna. Hmmm. Hade spetsat in mej på en ny hjälm från HD men så blev det inte.
I lördags åt vi middag med Icka & Peter, trevligt och mycket skratt. Efter mat, disk å dusch åkte mannen och jag till Mälarsalen och dansade! Ja ja ja trodde väl aldrig att vi skulle fastna för Bugg som vi har gjort, det är fett nice !!
Dansbandsmusiken är ju ett kapitel för sig med hjärta å smärta, du å ja, dröm å glöm.....jag struntar i det för det är så himla kul att dansa. Jag fick förresten in en klockren nässving å mannen i går, vi "synkade" inte riktigt i dansens hetta, jag snurrade och han gjorde något annat.....aj aj!
Nu till dagens höjpunkt, en stund med Oliver, lille plutt. Han börjar bli mer och mer vaken, han tittar med sin djupblåa ögen och i dessa drunknar jag, mer än gärna.I dag tappade han navelskorpan, duktig kille!

2 kommentarer:

  1. Såja, nu börjar det likna något, med bilder och text.... och Johans badrock ser mjuk och mysig ut :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Farstas stoltaste mormor! Vi följer bloggen, hälsa flickorna och gratta från Malmögänget. Det syns inte på Brollan att han fått en snyting av dig.
    Kramisar

    SvaraRadera