torsdag 22 maj 2014

I parken med ÄLSKLINGSUNGAR...i går

Vilken härlig dag
Solsken och varmt och två glada killar.
Jag hämtade Oliver och Oscar på förskolan som vanligt, vi handlade med oss bullar och festis och tog tunnelbanan till Bandhagen.
Oliver tyckte att vi skulle ha picknick i Bandängen och det tyckte mormorn var ett bra förslag.
 
 
 
 
Oliver hittade en snigel som han provade att mata med en maskros

 
Oscar mumsar på en puckstång vanilj, gott!


 
Även en konstgjord get får "mat" av Oscar
 






Dags för en bull-paus...




Å sen gungade vi...
 



Klättrade i klätterställningen...




Paus i bandymatchen
 




Typ "min boll" arg!


Cirkusen var på plats


Den här zebran kom ut från tältet men elefanten och kamelerna de stod kvar i därinne


Vi hade en mysig eftermiddag i går även om mormorn inte var på topp. Så när barnen var lämnade till mamman då åkte mormorn hem. Det kändes som om jag hade 40 graders feber så det blev en kall dusch och sen somnade jag på soffan... Vaknade i morse efter 12 timmars sömn och kändes mig iaf lite bättre.
Gick och jobbade med 2 Alvedon i kroppen eftersom det var ledningsforum i Stadshuset. En jättebra förmiddag med föredrag och guidad visning i Stadshuset och så lunch förstås.
Avslutade min arbetsdag hemma (bra med uppkoppling på jobbdatorn )
 
Kram
H 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar