söndag 4 maj 2014

Femtiosex......

I dag var det alltså min tur att fylla år. Trevligt med kalas och paket men mindre trevligt med antal år!
 
Blev väckt av mannen som bjöd på kaffe på sängen och paket, gulligt va? Jag fick en ny plattång(can`t live without it) som jag hade önskat mig.
Resten av familjen kom vid 14 tiden och åt födelsedagsbrunch. Icka skulle jobba i natt så hon behövde sova en stund på em så därför det tidiga kalaset.
Jag fick ett jättefint påslakan av barnen, bild kommer när jag bäddar rent, och ett presentkort av pappa. Tusen tack och puss säger jag igen.
 
Min eftermiddag och kväll har jag tillbringat framför datorn och "fnulat" med en Power Point presentation på engelska! På tisdag kommer ett studiebesök från Hamburg till vår förskoleenhet som jag och en annan "tjej" från Öppna förskolan ska guida runt i förskolans och Rågsveds värld. Oh my god vad jag är nervös inför detta. Prata engelska en hel dag......
 
Åter till dagen. Såg ni att det SNÖADE? Vet inte om jag kan påminna mig om att det någonsin snöat på min födelsedag.


Här kommer lite bilder från dagen och jag kan lova er att det var 2 hundar som var ordentligt mätta när de åkte hem. *Fniss*







 
 
Kramar
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar