lördag 3 maj 2014

I dag är ingen vanlig dag.....

...för det är OSCARS födelsedag - HURRA HURRA HURRA!
 
Tänk vad tiden går fort, i dag fyller lillkorven 2 år och det har vi firat med massor av paket.
 
Men innan det var dags för kalas så var mannen och jag ner en sväng till gymmet. I dag var det fokus på ben, rumpa och armar, jag kan lova att det var på darriga ben som jag klev av stairmastern efter 30 minuters tuff intervallträning. Men det gör gött hoppas jag!
 
Sen blev det shopping. Håll i er nu men.....mannen köpte sig en kostym! Ja ni läste rätt, en kostym alltså och dessutom en supersnygg sådan.
Varför kostym? Jo den 14/5 ska jag få min "långochtrogentjänst" utmärkelse och då bjuds det middag i stadshuset, klädsel: kavaj.
 
Men nu till dagens kalaskille.
 
2 år och i dag var innehållet i paketen roligare än pappret och snörena.


 





 
 Ingen vinst, tyvärr!
 

Pysselnisse in action, vad gillar ni datorn på bordet?



KÄRLEK
 


Ha en fin lördagskväll...och i morgon är en annan dag. Kaffe på sängen? You never know.....*fniss*
 
Kramar
H




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar