lördag 5 oktober 2013

Spinning och testpanel

Tjingeling LÖRDAG!
 
Visst är det skönt att vakna och veta att man är ledig. Min lördagmorgon blev så där långsam och behaglig, frukost och tidningsprassel, nice!
 
Åkte sen till Flex och tränade, det blev en spinning klass med Viktor och nu känner jag en smygande träningsvärkkänsla i låren. Jag hade tänkt mig step up men mina knän sa ifrån, - ska du träna så får det bli spinning så det så!

 
Klockan 16.00 så serverades middag i casa Ericsson och fem av sju inbjudan dök upp med hungriga magar. Jag bjöd på ugnsgratinerad kycklingfilé med fetaost, soltorkade tomater och crème fraiche,
 

 Oscar och gammelmorfar
 Oliver och morfar tittar på film - spännande!
 Vispar grädde
 Vi tittar på kort
 Oscar läser
 Mamma mys
 
Usch nu hör jag hur regnet slår mot fönsterrutan, nu jag ska krypa upp i soffan och titta på film...och inte låtsas om regnet!
 
Kram
H




 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar