lördag 12 oktober 2013

Promenad på det kungliga Djurgården

Lördag och ledig det gillar jag!
 
 
Hallo darlings
 
Men hur snabbt går veckorna? Plötsligt var det helg igen och ännu en vecka kan vi lägga bakom oss. Tänk när man var liten, då upplevde iaf jag ,att tiden gick såååååååå långsamt. Hur kunde jag vara så dum och önska att tiden skulle gå fortare? Payback time....suck!
 
Min lördag
Tio i sju ringde min väckarklocka. Just det, tvättstugan bokad kl: 07,00 så det var bara att slänga benen över sängkanten och kliva upp. Faktiskt så var jag inte så trött utan vaknade utvilad trots den tidiga timmen.
När tvätten var tvättad och lakanen manglade och inlagda i linneskåpet så åkte jag till FLEX och körde ett Body Pump pass. Om det var jobbigt? Jooo det kan man lugnt säga, även där var det payback time, suck! Men det gör gott och det är det viktigaste!
 
När solen skiner från en klarblå himmel då kan man bara inte vara inne. Mannen och jag åkte till Djurgården och gick en lång fotograferingspromenad. Härligt. det blev några bilder och här kommer ett smakprov.

























 
 
Kramar
H

1 kommentar:

  1. Fin fina bilder! Du har ju blivit värsta fotoproffset! /T

    SvaraRadera