torsdag 3 oktober 2013

Onsdag med ÄLSKLINGSUNGARNA

Så var det oktober och luften känns krispig och klar, härligt tycker jag! Så här ska hösten vara.
 
GODKVÄLL vänner
 
 

Det blev inget inlägg igår för efter en intensiv men jättemysig  eftermiddag med Oliver och Oscar i Bandängens lekpark så var det bara att åka hem och "fixa" till sig. Varför? Jo bästa Anna-Lena och jag skulle in till den stora staden och gå på genrepet av Jonas Gardells show "Mitt enda liv".
Men vi hade kunnat missa hela showen eftersom vi (jag) fick för oss(mig) att Maxim teatern låg på Odengatan men så var det ju inte utan den ligger ju vid Karlaplan. Det kom vi på när vi satt på Melanders på Dalagatan!!! Men vi hann äta upp maten, betala, åka till Karlaplan, parkera bilen och ändå var vi där 15 minuter innan ridån gick upp. Bra va?
Showen var bra och en blandning av sång, lustigheter, allvar och snusk! Men ni som tycker jag pratar mycket och ständigt har "ON-knappen påslagen" då vill jag bara säga, jämfört med herr Gardell såååååå är jag lugn och fåordig! 
 
I morgon är det ÄNTLIGEN fredag, NICE NICE NICE


Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar