söndag 20 oktober 2013

Höstpromenad

Hej svejs VÄNNER!
 
Snart slut på helgen och dags att ladda om inför den kommande arbetsveckan. I dag har benen fått sitt vill jag lova. Efter morgonkaffet drog jag på mig gympadojorna och gick en låååång promenad längs Magelungen, så vackert och tyst, det prasslade lite bland löven och en och annan fågel hördes men annars vad det så tyst och skönt.
 
Sen blev det faktiskt en låååångpromenad till. Mannen, jag och kameran åkte till Ulriksdal och promenerade längs Edsviken.  
Vi stannade till vid Ulriksdals handelsträdgård och tog en fika och beundrade alla vackra blommor. Jag var så imponerad av kvalitén och fräschheten där, visst var det dyrt men absolut värt priset, så jag kommer säkerligen att åka dit igen.
 
Längtan efter våra små ÄLSKLINGSUNGAR gjorde att vi åkte förbi Hagsätra på vägen hem. Oscar och morfarn busade och Oliver och jag spelade "Blixten Mcqueen yatzy". 
 
Dagens höstmiddag, SJÖMANSBIFF, som vi åt tillsammans med papsen!
Jaha det här var lite av min helg och här kommer några bilder från dagen. Eller förresten det blev ganska många......





 






 
 
BLACK and WHITE
 





 
ÄLSKLINGSUNGARNA






 
 
 
 
Kramar
H
 
 


 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar