fredag 28 oktober 2011

Sh´Bam och Idol

Thank God It´s Friday

Veckan har varit intensiv, som vanligt. Jag fattar inte att det alltid känns som om tiden inte räcker till, men man har ju den tid man har så det gäller väl att prioritera....eller?

I dag har jag varit i skolan hela dagen, det var bra föreläsningar både för och eftermiddag, men jag ska väl erkänna att motivationen inte står på topp!

Men nu till nåt helt annat. I kväll var jag på en Sh´Bam klass
Sh ´Bam är en ny träningsform baserad på dans och sköna moves nåt som jag gillar. Så Flex "count me in" på dom klasserna.
Jag hittade den här lilla filmsnutten från ett convent.  Superkul!


Nu ska jag kolla in Idol och jag håller tummarna för Robin.
When a man loves a woman.........jag ryser när han sjunger denna underbara klassiker


 Kramar
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar