onsdag 19 oktober 2011

ÄLSKLINGSUNGEN

GOD KVÄLL vänner!

Det är lite dåligt med uppdatering men kan jag skylla på nåt så är det "mycket nu", dygnet har för få timmar!
Tre kvällar i rad har jag haft möte på jobbet, och det känns. Trööööööööött zzzzZzzzZzz
Men jag fick ett litet välbehövligt avbrott i jobbtillvaron, fika och besök i leksaksaffären men Oliver och morfarn. Mysigt.
För det var så här....... morfarn hade lovat Oliver en blå buss men i leksaksaffären så ångrade sig Oliver och valde ett lok med vagn. Och det fick han såklart. Sen gick vi och fikade. Jag blev sugen på att prova en macarons (njaaaa inget gott) och Oliver valde en gigantisk chokladboll. Det slutade med att han åt upp min macarons, morfarn åt upp chokladbollen och jag drack upp mitt kaffe men trevligt hade vi. 







Kramar
Helene

1 kommentar:

  1. Va gillade du inte macaronen? Vad tog du för smak?
    Om du hittar lakrits och toffekola med salt-så prova igen! -Den är underbar!
    Kram T

    SvaraRadera