tisdag 11 oktober 2011

Organisera mera!



Halloj Darlings!

Katastrof.......min favvoväska gick sönder idag! Jag vet inte hur många gånger jag har fixat fästet till ena handtaget men i dag så gav jag upp och köpte mig en ny väska. (Ja ja jag har ju några i garderoben men ingen grå!!!!)

Det blev den här Esprit väska, rymlig och bra och den matchar dessutom mina nya gråa stövlar.

I dag har jag och chefen tillbringat dagen i Sollentuna hos vår duktiga handledningskonsult Pia. Vi håller på att finslipa på vår nya organisation.....kul men det är många bitar som ska falla på plats. Än så länge är allt jätte jätte hemligt....*fniss*

Det blev lunch i det trevliga Sollentuna centrum, "Skagensallad med kräftstjärtar". Gott och fräscht!

Vi jobbade på efter lunchen och avslutade dagen med att sitta i bilkö. Sollentuna - Farsta 1 timme!!!!!!

I morgon tar vi nya tag och hoppas att vi kan åka hem med "organisationbilden" fixad och klar.

Den smarriga salladen


 Delar av dagens tankar och ideér.......vi jobbar vidare i morgon......


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det en kväll med "Fruarna på Wisteria lane"
Kram
Helene

1 kommentar: