lördag 8 oktober 2011

Godmorgon LÖRDAG

Äntligen helg och med den några dagars ledighet, det gillar jag. Lyckades sova ända till klockan 9 men det berodde säkert på att det blev en sen kväll i går.
Vad hände i går då? Jo jag var på information om den nya förskollärarutbildningen och vilka förändringar det innebär för oss i "verkligheten" som ska ta emot studenterna. Opps ....det är tjugo år sen jag gick och utbildningen ser väldigt annorlunda ut i dag, tur är väl det för det gäller ju att hänga med i samhällsutvecklingen!

I casa Ericsson åt vi en mycket god fredagsmiddag, entrecote och ungstekt rotfrukter och till det drack vi ett mycket gott italienskt vin! (Tack Rose för den)

Det var i går det. I dag ska jag tvätta mina fönster, de är alldeles "regnrandiga", och besöka tvättstugan, kul lördag eller?

Ha en bra lördag och var rädda om varandra!
En kopp kaffe till innan jag sätter fart. Muggen har Ann-Mari drejat, snygg va?


 Kramar.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar