onsdag 3 februari 2010

Min onsdag.....

I dag är det min pappas födelsedag, den 74 närmare bestämt!
Grattis grattis hurra hurra!
Fy vad jag är trött på vintern. I dag var det så j*vla kallt å blåsigt....jag vill ha vår nu!
I dag var jag med Jeanette då hon tatuerade sig och mening var att Oliver å jag skulle promenixa i Aspudden men den isande blåsten satte stopp för det. Vi fick vänta på mamman i studion......men oj oj oj vilket trauma. Oliver grät å darrade på underläppen han ville bara vara hos sin mamma . Jag försökte på alla sätt å vis få honom intresserad av tatueringsbilder, hundar, banan, lampor, .......NEJ inget dög bara mamman. De snälla taueringsdamer fixade fram en stol så Oliver fick direktkontakt med sin mamma och då blev livet lite lättare. Mormorn fick kaffe! Tack Mia!
Den färdiga taueringen hittar ni på Jeanettes blogg.
http://www.flashfighters.se/html/valkommen.html

Nåväl tårarna torkade och Oliver blev glad igen när taueringsbesöket var över och han fick titta på och åka tunnelbana.
Hemma i Farsta träffade jag på chefen bland klädstängerna i Farsta centrum och vi hann avlägga lite dagsrapport men även planera inför morgondagen samtidigt som vi kollade på kläder. Kvinnligt eller hur, effektivisering av högsta grad!
Vi hörs, tjingeling/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar