söndag 7 februari 2010

En uppdatering

Här kommer en liten uppdatering av de senaste dagarna. Jag har jobbat på som vanligt, lite mer än vanligt förresten då många varit sjuka + att vi hade översvämning på ena förskolan vilket ledde till en massa ringande och fixande men nu är det fixat och jag hoppas att alla sjuklingar är är friska i morgon (måndag).
I fredags kom den lille mannen på en snabbvisit. Han är så duktigt att gå och han är numera överallt .......
Vad har du i ugnen mormor?
Kan själv!

I dag söndag skulle Oliver få skor, mamman hittade ett par som hon var nöjd med men frågan är vad Oliver tycker. " Ska man verkligen behöva ha såna här på fötterna?"


Ett steg tog han i allafall!
En nyvaken sötnos på vägen hem, snuttefilten är mysig!
I dom här ögonen drunkar jag, ÄLSKLINGSUNGE!

I dag bjöds det på middag i Sköndal, Plommonspäckad skinkstek å gräddsås mmmm jättegott, som alltid när mamsen lagar mat!

Efter maten var det slingdax!

På hemvägen såg vi två rådjur varav ett fastnade på bild.
Ja det var allt för idag, nu återstår bara bugg å en annan del av Köping!
Ha det bra så länge, tjingeling/H
Förresten i dag fick jag lite vårkänsla, nån mer?

2 kommentarer:

  1. Jag var i Frankrike i veckan, där var det 12-13 grader, vår liksom :-) Håll ut, våren finns och den kommer.... Fast.... jag måste tillstå att jag gillar snön :-)

    SvaraRadera
  2. Här i Skåne ser vi inte ett enda spår av våren.
    Jo, förresten fåglarna har börjat att sjunga och det är ju härligt. Kylan vill inte ge sej, så ännu så länge är det långkalsingar som gäller + huvudbonad.
    Kramis från Faster och Farbror

    SvaraRadera