fredag 19 februari 2010

Fredagsmys

Vaknade till ett nytt snökaos. För vilken gång i ordningen denna vinter kan man ju undra. Nåväl.
Jag skulle vara på ett möte i stan kl. 8,30 och jag var verkligen ute i god tid. Jag stog på Farsta tunnelbaneplattform kl. 07,20 och då kom tunnelbanan precis.
Exakt 08.32 klev jag av vid T-Centralen! En restid på 1 timme och 12 minuter, denna resa tar normalt 25minuter MAX!
Det var trångt, det var varmt men det var tyst. Så tyst att det nästan var lite "spooky"! Tunnelbanespåren var snorhala vilket gjorde att tunnelbanan inte kunde stanna vid en del stationer utan for förbi perronger fulla med förvånade och förbannade människor.
Nåväl mötet var jättebra och sen mötte jag Oliven å hans mamma på stan. Vi fikade och shoppade lite. Tack för en trevlig dag! Fikade på Vetekatten, mums!
Kamerafodral det är rolig leksak....
Fredagsmyset har börjat, fläskfilé och potatisgratäng och givetvis lite rödvin....yummy!
Trevlig fredagskväll önskar vi i Farsta, nu ska vi heja på Stefan Sauk i Let´s dance!
TJINGELING!

1 kommentar: