söndag 17 maj 2009

Solig söndag




I dag fyller Oliver 4 månader, grattis mormors lille prins!
Söndagen var som gjord för utevistelse. I det strålande solskenet gick mamman Oliver å jag en långpromenad runt Farsta å Hökarängen och på hemvägen mötte vi morfar som provkörde vagnen. Vi hann oxå med en gosestund med Oliver i soffhörnan. Mmmm de här små stunderna är total lycka för mig.
Helgen lider mot sitt slut och som vanligt så undrar jag vart den tagit vägen. I kväll är det buggkurs å i morgon är det jobbardag igen. Den kommande veckan är det ju bara 3 arbetsdagar, najs eller hur?
Jag måste väl ändå kommentera Sveriges placering i går, riktigt riktigt dåligt, men vi börjar ju bli vana. Nä tack å hej Eurovision songcontest vi kan ha en egen liten "contest" här i Sverige tycker jag!
Bye bye och take care/H



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar