fredag 22 maj 2009

Ledig

Vaknade i morse av något som surrade, kikade på klockan med ett öga (the evil eye) 07.58 men vad var det som lät?!? Antagligen var det en humla som försökte bryta sig in i vårt sovrum via vädringsfönstret men tji fick han eller hon.
Hur som helst så masade sig mannen upp först och satte på kaffe.
- Det är mulet - hördes han muttra där ute i köket. Det där med väder det är något som intresserar honom väldans mycket och han delar alltid med sig av sina väderupptäckter till sin omgivning. Tack för det darlig!
I have a confession to make. Jag missade vardagsrumsbordet med en milimeter i går när jag skulle lägga ifrån mig kameran, (typiskt Helene antar jag att delar släkten kommer säga) den pajade and is no more. F*N F*N
Hur som helst, utan kamera kan jag inte vara så det var bara att införskaffa en ny.
Träffade Oliver en stund på eftermiddagen, lite puss och prat. Goseungen "lavvar dej" så himla mycket!
Nä nu ska jag bjuda upp mannen, dags å öva.
Ha en trevlig kväll och take care/H

1 kommentar:

  1. Ja,ja Shit happen men det kunde ju varit värre. Du ser "amerikanska" kameror är inte lika hållbara som sverigeköpta!!!!!!! Men vi får väl hoppas att kusarna springer vår väg idag, åtminstone så det räcker till en ny kamera.

    P&K
    Daddy

    SvaraRadera