söndag 24 maj 2009

Allting har en ände...

Oliver tittade intresserat på trädets blommor
Oliver tröttnade på att ligga i vagnen. Mormor bär gärna.
Mitt nyinförskaffade väggord, Carpe Diem. Ganska marigt att sätta upp men fint blev det.Skulle inte klara mig utan kaffe. Det är anledningen till att jag inte vill vara med i Robinson..hihhi
Ny tunika, snygg eller hur?
Så var den här ledigheten snart slut. Trist.
Meterolog, ska de va nåt att vara? För min del räcker det att titta ut genom fönstret för att se vad för typ av väder som råder. Meterologernas prognoser håller nästan aldrig. Det verkar mer som om de blir överraskade varje dag över något oväntat som skedde med vädret, kallfronter som plötsligt dyker upp, vindar som vände, lågtryck and so on. Me no like. Jag vill ha sommar nu.
Ja ja ja idag var det väl fint väder men en liten regnskur kom det i allafall i Farsta.

Det har inte blivit så värst mycket MC åkande för min del men i torsdags så var vi en sväng till Röda Cafeét och fikade. Vi var några tappra eldsjälar som hade hittat dit. Vi hade tänkt att åka till Icka å Peter på landet men jag kände mig "krasslig och seg" så vi höll oss hemma. Nästa helg kanske?
I dag var Oliver, mamman och jag på kyrkogården. Oliver sov en liten stund sen låg han i sin vagn och tittade fascinerat på hur alla löven rörde sig i träden. Men att ligga i vagnen kan oxå bli lite trist så mamman och jag fick turas om att bära honom.
Buggsvetten har duschats av och nu ska vi fika lite innan det är natti natti.
Take care/H
P.s. Bilderna är tagna med vår nya kamera, den är riktigt bra.D.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar