söndag 3 maj 2009

Familje söndag

Hmm finns det nåt att äta undrar Berit
Hmmmm funderar lite.....
Olivers moster Ickas favoritobjekt

Gammelmormor å gammelmorfar gosar med Oliver

Mitt konstverk i stekpannan

Helgen är över för den här gången och i morgon är det jobbardag igen! I dag var det inget hojväder så vi inviterade mamma å pappa på middag, pannbiff med lök, riktigt smarrigt om jag själv får säga det. Innan jag började staka pannbiffarna fick jag till ett litet konstverk i stekpannan, tycker att det ser ut som en hund som pinkar men tolkningen är fri, vad tycker DU ?
Icka å vovvarna kom förbi och länsade godiskålen, Jeanette å Oliver ville träffa "gammel mormor å gammelmorfar".
Sen klippte jag pappsen och fick med beröm godkänt, sen fikade vi och sen åkte alla gäster hem och då var det dags för mannen å mej att ladda för buggkursen.
Som vanligt var det jättekul men tiden går alldeles för fort bara, skulle kunna dansa hur länge som helst.
Nu ska jag zappa lite på fjärran å sen är det nattinatti så vänner...
Take care/H

3 kommentarer:

  1. Snygga färger på tröjan Oliver har på sig. Jag förstår att det är dessa "gammelmorfar" är så glad åt???
    Farbror

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen igen...

    SvaraRadera
  3. Jag ringde ju i går i alla fall, men Grattis igen storasyster! Hade ju Key West t-shirten i träningsväskan, jävligt lämpligt! Den inhandlades ju på din födelsedag förra året. I Key West :-) Det var för jävla nice! ...undrar förresten om dom har hittat motorvägen som försvann i Homestead? :-) Antagligen inte, för den var borta, helt jävla borta.... Men US1 gick ju bra åxå, vi kom ju hem till hotellet hur som :-) Kram //Lillebror

    SvaraRadera