måndag 9 februari 2009

Ullevi nästa...

Lyckades få biljetter till MADONNAS konsert på Ullevi......hur nice é inte det? Ja det var ju inte helt lätt, 3 timmar i telefon men det var det värt.
Den här dagen har varit händelserik och intensiv. Började morgonen med möte på jobbet, som var bra och fyllt av pedagogiska klokheter, därefter startade jag min telefonjakt på Madonna biljetter. Med luren i örat lyckades jag "läsa" Gonatt Alfons, dela köttbullar och överlåta makaronserveringen till barnen (en del fick väldigt många makaroner på sin tallrik) och mitt i allt detta kom de förlösande orden Välkommen till Ticnet äntligen.......
Efter A-L´s och mitt glädjefnatt över biljetterna tog vi t-banan till Högdalen för ett badhusbesök med barnen. I äventyrsbadet var det isssssssssskallt, typiskt. Vi kompenserade det med att duscha extra länge och ett besök i Zoo affären. Avslutade kvällen med personalmöte.....
Nu trodde ni att jag glömt det viktigaste, Oliver mormors snusegris, nix pix. Den lille mannen har varit och vägt sig i dag, ökat 300gr! Yippie!
Take care /H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar