måndag 16 februari 2009

Sjukt sjuk...

Feber, ja influensa,hoppas inte! Jag har känt mig allmänt "risig och hängig" under en längre tid och insåg i söndagskväll att nu är det nog läge att vara hemma från jobbet några dagar.
I dag har jag gått mellan sängen och soffan, sovit, läst, sett på TV och tyckt lite synd om mig själv. Såg Love actually med Hugh Grant, vilken fjantig story egentligen, men i ett feberrus så var filmen charmigt romantiskt att jag till och med fällde en tår när de fick varandra på slutet.
Take care/Helene

2 kommentarer:

  1. Hej min lilla brorsdotter! Jag tycker faktiskt synd om dig. Själv mår jag bra och det gör Elenor också, tyvärr har lite problem med allergi. Du får väl glädja dig med biljetten till Madonna. Just nu har vi vinterväder, tro det eller ej. Det är några minusgrader och så snöar det lite. Tyvärr verkar inte prognosen vara så bra, det ska bli mildare väder redan till kvällen.
    Kram från Farbror & Faster

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för omtanken, det är verkligen inte kul att vara sjuk, men det blir väl bättre.
    Läste om ert lilla äventyr....men utgången blev ju bra. Må så gott allihopa.
    Kramar fråm Helene

    SvaraRadera