lördag 14 februari 2009

I Mitt Hjärta

är det många som har en speciell och utvald plats. Det är alla ni som betyder såååååå mycket för mig, alla ni som får mig att skratta, alla ni som får mig att känna stolthet, alla ni som får mig att känna mig betydelsefull.......alla ni, utan er ...ingenting!
Men nu har det skett en förändring i topp placeringen.
Den personen som tog 1:a platsen den 17 januari 2009 och säkert för alltid kommer att inneha den är OLIVER mormors lille plutt!
Alla hjärtans dag......var lite extra omtänksamma och gulliga mot era nära och kära, det är det där lilla extra oväntade som kan bli så betydelsefullt!

Take care
Helene

1 kommentar:

  1. Härligt skrivet Heléne, du är så bra på att formulera dig. Ha en riktigt bra "Alla hjärtans dag" önskar Faster och Farbror i Malmö med många kramar till hela familjen.

    SvaraRadera