söndag 20 april 2014

Härmis....

Ett inlägg som jag "snott" av Icka, ett ganska onödigt sådant men det fick mig att fundera lite.....
 
4X4
Lista över saker jag inte klara mig utan

MAT & DRYCK
 
- Kaffe
- Morötter
- Apelsinjuice
- Salt
 
PRYLAR
 
- Min iPhone
- Min kamera
- Min plattång
- Mina dansskor
 
HÄLSA & SKÖNHET
 
- Tandborsten
- Pincetten
- Hårolja
- Hudlotion
 
ALLMÄNT I LIVET
- Alla som har en speciell plats i mitt hjärta
- Havet
- Pengar
- Minnen
 
 
VARFÖR?
 
Det första jag gör på morgonen är att dricka en stor mugg kaffe. Kaffet får mig att vakna och dessutom är det så himla gott!
Morötter, gott och nyttigt och så får man ju bra syn.....eller?
Apelsinjuice är precis som kaffet, gott och så känns det nyttigt ( ja ja jag vet att det är en sockerbomb)
Salt i maten och gröten, ett måste bara!
Mina prylval var ganska enkla att göra. Älskar min AJFÅN och kameran, plattången och mina dansskor är en del av mig. Tandborsten, tänk er ett liv utan den, NOPE det går ju bara inte är det dessutom en sträng av min nya favvotandkräm ORAL-B på, Halleluja!
Pincetten och jag har haft ett lång förhållande och så ska det förbli.
Hårolja, tack Maria Montazami som gav mig tipset, är ett måste för mitt frizziga hår och hudlotion ett måste för min torra hy.
Den sista kategorin, ALLMÄNT I LIVET, var svår när man bara fick välja 4 saker men jag gjorde mina val.
 
Ha en bra kväll
 
KRAMAR
H
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar