söndag 6 april 2014

Födelsedagsmiddag i förskott

Hej
 
Busy busy men fun fun....
 
Det känns som om mitt liv går i racerfart just nu. Dagarna och kvällarna går såååå fort och alltid är det något på gång.
I fredags var jag och såg FLASHDANCE med några av tjejerna på jobbet. Det var så bra, kanonbra musik, duktiga dansare och sångare och det var svårt att sitta still. Vill ni ha en härlig musik och showkväll så boka biljetter, ni kommer inte att ångra er!
Innan showen gick vi på Fridays och drack ett glas vin och åt lite mat. Mycket folk, ljummen mat och stökigt...
Min lördag. Sov länge och sen var det lite handling och "fixa" innan jag åkte till min dansklubb Nackswinget, i Nacka. Varje år så anordnar klubben en danstävling där tävlingsdansare och "amatörer" får dansa tillsammans och tävla i olika klasser. Motståndet var tufft och efter kvartsfinalen var det tack och hej för min del. Min danskompis Janne gick det bättre för han slutade som tvåa. Grattis grattis bra kämpat!
 
Åsså blev det söndag. Ingen sovmorgon i dag inte, jag startade dagen med tvättstugan 7-11, vilket innebar att när klockan var 12.00 då var tvättkorgen tom, tvätten inplockad, middagsmaten fixad, sockerkakan bakad så nu var det bara att vänta in gästerna. Vi firade mannens födelsedag 2 dagar i förskott, det är svårt att samla ihop alla en vardag så det fick bli i dag.
Klockan 14.00 klev de innanför dörren. Pappa kom först sen kom Icka och Peter med sina vovvar tätt åtföljda av familjen Ericsson-Jansson.
Alla åt med god aptit, även hundarna som Oscar matade så snällt.
Till fikat var det dags för mannen att öppna paket. Grattis och hurra säger vi i förskott!
 












 
KRAMAR
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar