söndag 19 januari 2014

Varmt och Kallt

Det varma och mysiga står mina fina älskade barnbarn för och det kalla får symbolisera den bistra kylan som nästan förvandlade mina fingrar till is när jag fotograferade vintern i dag.
 
Klockan 9.00 kom dom och vips så var man klarvaken och pigg. Jag hade hunnit dricka en kopp kaffe men morfarn han vaknade när gullungarna klev innan för dörren.
 
Oscar var på ett superdupertoppenhumör och härjade loss här hemma och fick fart på morfarn som hängde på en "du kan inte ta mig lek". Oliver undersökte hur man kan ta kort på olika sätt och sen kämpade både han och jag med att samla guldmynt i Hugos trollrace....behöver jag nämna vem som var bäst? Skulle inte tro det va...men jag vet en som ska tjyvträna i kväll *fniss*
 
När mamman hämta sina pojkar gick jag och tränade, Body pump. Men allvarligt vad händer med kroppen??? Vad kul att farmors armar numera sitter på mig, så i dag fick armarna så dom teg!
 
Mannen hämtade mig efter avslutad träning och vi åkte en sväng till Nynäshamn, jag ville fotografera lite vinter. Ljuset var väl inte det bästa och dessutom var det väldigt kallt men några bra bilder fick jag till.
 
Nu är middagen uppäten och vår stadige helgmatgäst har åkte hem till Sköndal så nu återstår bara några förberedelser inför morgondagen jobb.














Kramar & Kärlek
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar