söndag 26 januari 2014

TRETTIOSJU X 2

Kalasdag för my babies!
 
Men hur gick det här till? Plötsligt har man barn som är 37 år och varenda födelsedag har firats hos oss och jag hoppas att denna tradition håller i sig många år till.
 
Köpingsgänget kom upp till huvudstaden och hjälpte till att fira. Jag hade gjort grönpepparbiffar till middag och vitchoklad mousse till efterrätt och som sig bör på ett kalas så blev det presenter " ja må dom leva" hallonmarängtårta och kaffe.
 



I väntan på maten
 
 Oliver hade fixat en present till moster Icka
 
Oliver fick en födelsedagspresent av Clarre och Sussi
 
 Oscar och Sofie
 
 Icka och morfis skrattar åt Fredrik
 
 Svägan laddar...

 
Legobygge

Äntligen fick jag mina raggisar som Icka stickat - JÄTTEFINA eller hur?
 
 Micke och Peter
 
Fina OSCAR

Oliver och Oscar hjälper till att öppna presenter

Icka fick ett lypsyl av Oliver
 
Oscar provar mammans strykbräda

Oliver hade skrivit på Ickas paket

Bästa kompisar...

Ludd mellan tårna kan vara nog så irriterande

 Me and my babies

Mannen äter tårta

Gulligt ....Icka och Peter

Jag tänker....sa Oliver

Oliver tog några bilder...
 
Tack för hjälpen med disk och fix....PUSS
 
Kramar och Kärlek
H
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar