onsdag 29 januari 2014

Kulturhuset

           
 Godkväll alla fina

Eftermiddagen har varit så mysig och kul, vi åkte till Kulturhuset och lekte, jag och älsklingsungarna alltså.
Vår eftermiddag startade med en rebus som Oliver fick klura på. Jag hade ritat ledtrådar om vad vi skulle hitta på i dag och Oliver tyckte det var spännande att "läsa" hur vi skulle gå/åka och vi kom fram till Kulturhuset tillslut!
Där lekte vi och tittade på trafikmyllret ovanifrån.
Vi hann med en sväng på Åhléns sminkavdelnkng oxå. Jag skulle köpa ett nytt läppglans och Oliver behövde ett nytt lypsyl. När det är min tur att betala ringa min telefon, det är morfarn ser jag. - OLiver kan du svara?
- Hej morfar! Mormor kan inte prata hon håller på och köper läppstift

Nu sitter jag i soffan, behagligt trött efter ett tufft vattengympapasd och dricker en god kopp kaffe och väntar på att Jill's veranda ska börja.
Kram 
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar