söndag 1 november 2009

Söndag

Sov länge, ända till halv nio. Gick upp satte på kaffe och hann börja bläddra i DN när mannen gjorde entré. Godmorgon har du sovit gott? Snacka om att fastna i mönster så inleder vi våra dagar. Förmiddagen rullade på fika, bädda, tvätta, "data"...Jag åkte till Ica maxi och handlade, mannen gick ner till OnOff och köpte en ny skrivare.
Sen kom Hasse vår gamla granne från Högdalen på en snabbfika, sen kom mamma och lämna ett par jeans för uppläggning, sen kom Jeanette å Oliver och hämtade blöjor.
Vi åt tidig middag idag ugnstekt falukorv och potatismos, gottgottigottgott sen åkte jag till buggkursen. Förresten ni som inte vet så har mannen tagit timeout i buggkursandet men jag fortsätter för det är så himla kul.
På väg hem från kursen träffade jag Icka, Peter och vovvarna. De var ute på kvällspromenad.

Kolla mina orkidéer, fulla med knopp. Väntar med spänning på att de slå ut.

Oliver så stadig, bara en hand behövs som stöd!

Spanar in lampan

Var é lampan? Dääääää

Hmmm hur funkar den?

Tjingeling på er å take care/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar