onsdag 4 november 2009

Längesen

Mina älskade döttrar, 5 månader gamla! Tandlösa, hårlösa men världens sötaste.
När jag städade i mammas å pappas källare hittade jag en hel låda full med gamla fotografier. Jag älskar fotografier å album. Precis som det är hos oss nu så var barn och barnbarn motiven på de flesta av korten.
Den här bilden kommer jag så väl ihåg, Icka och Jeanette hade precis börjat "sitta" själva, jag minns hur stolt jag var över deras framsteg.
Det här var ju före digitalkamerans tid så man visste ju aldrig hur bilderna blev, om man hade lyckats att fånga "ögonblicket". Men den här bilden är ju så underbar, goseungar!
Tjingeling å take care/H
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Vilka långa fötter jag har...skönt iaf att Oliver har mer hår än sin mor.

    Snygg soffa oxå:-)

    SvaraRadera
  2. Soffan var anledningen till att gjorde om kortet till svart/vit!

    SvaraRadera