söndag 13 september 2009

Söndagkväll

Vaknade i halv åtta i lördagsmorse. Pigg och utsövd. Jag gillar lördagar för då är det mitt favvokorsord i DN. Efter kaffe, korsord och lite morgonsurr med mannen åkte jag och tränade. Step up, en rolig och väldigt jobbig klass.
Jag verkligen gillar mitt nya träningshak, kul med lite nytt och jag har fått en nytändning. Mamma å pappa var över på middag, vi åt köttgryta och alla blev mätta och belåtna.
I dag så har Jeanette frissat mej med nya blonda slingor, tack tack jag blev jättenöjd! Oliver var dock lite skeptisk till mormors hårbonad (slingmössan) och började darra på underläppen, Tulle lille, men det gick över och sen busade vi som vanligt.
Icka kom förbi och visade ritningarna på hur till/ombyggnaden av deras hus ska bli, fint och välplanerat bl.a. med ett hundduschrum. Spännande ser fram emot grillning på den nya altanen.
Nästa vecka är fullspikad med möten, träning, planeringsdagar och middag med jobbet så jag misstänker att det inte kommer att bli så mycket bloggande men håll ut...den som väntar på nåt gott........
Här är lite bilder från helgen
Take care/H

Mitt lördagsnöje
Oliver sov när jag kom.....underbara unge

Vaken och glad

Läser bok......
På väg att börja krypa......
En tuffing i med Harley attribut
Far och dotter i samspråk över ritningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar