söndag 27 september 2009

Försenad julklapp

Vaknade vid 8.oo och kände mig utsövd. Mannen fixade frukost, nja frukost kanske var att ta i men kaffe, juice å macka blev det iallafall. Efter en soft förmiddag gick vi ner till Farsta centrum och skulle köpa oss en ny perkulator men hittade ingen vi ville ha så vi styrde färden mot Nacka forum och Media markt. Ingen perkulatar blev det men väl en liten svängig rockstund med Boppers.
Klockan 13.45 var det så dags att överlämna en något försenad julklapp till mamma å pappa, bruch på Långbro värdshus.God jul!
Lillebror å svägan hade lämnat sonen på Arlanda så det här blev en tillställning utan barn, konstigt och lite ovanligt då våra "ungar" oftast är med. Brunchen hade mycket att välja på (nästan lite julbordsvarning) men min favvo var revbensspjällen, supersmarriga.
Mätta och belåtna sa vi hejdå efter 2 timmars ätande och babblande. Tack för en trevlig eftermiddag!
Nu har vi precis kommit hem från buggkursen så nu är det fika och Tv som gäller. Här kommer lite bilder från dagen. Take care/H
Still going strong!
Mamma, pappa, Susanne, Johan å Clarre

Mina älskade föräldrar......

Min bror å jag.......
Svägan å jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar