onsdag 11 mars 2015

Ett nytt favvoställe att hänga på

Soligt, vår i luften en dag som gjord för att vara ute och leka med ÄLSKLINGSUNGARNA!
 
- Vilken tur du hade mormor, i dag fick du både lämna och hämta oss på förskolan sa Oliver när vi satt i bilen på vägen till det hemliga lekstället.
Oscar hade somnade innan vi hade rullat ner för Bjursätrabacken men Oliver han ville ha ledtrådar till vart vi skulle åka.
I morse hade vi enats om att åka till en park men dom jag föreslog dissade Oliver så jag googlade och hittade en nybyggd park  i Sjöstan som verkade spännande, vi åkte dit. Det var en kanonpark det kan jag lova, vi lekte å lekte å lekte och avslutade dagen med att sitta på bryggan kasta stenar i vattnet och mumsa på kanelbullar.
Vardagslyx och härligt att bara vara.

 Oscar startade med en powernap ...
 
 
Kontorschefen

 
 Pumpa
 


















 







Tack för en mysig dag mina älskade små killar
 
Kram
H

1 kommentar:

  1. Jag har letat som en galning efter tussilago men inte hittat några. Du hann före...
    Fina bilder...

    SvaraRadera