lördag 15 november 2014

Teater och träning

Halloj i höstmörkret!

Nu e re väl för tråkigt väder, grått, regnigt och det känns som det är mörkt dygnet runt, ME NO LIKE!
Men det som piggar upp i höstmörkret är att få uppdateringar av sol och värme från mini Magnum och svägan som tillbringar några veckor på Hawaii (Stackars dom *fniss*)
Hur skönt verkar inte dom ha det?
 
Pssst en hemlis....
Nu är det ju inte bara en nöjesresa utan egentligen åkte dom till Amerikat bara för att köpa en Michael Kors väska till mig, hur SNÄLLT är inte det. Åh vad jag längtar efter min väska, än så länge har jag ju bara fått se den på bild, men snart så kommer den till lilla moi!
 
Min lördag startade som vanligt med en tallrik GRÖT, i dag med blåbär, och en kopp kaffe, och sen gjorde jag en ben och armrunda i gymmet.  Jag var i går och tog bort en "flärpig leverfläck" som satt precis i kanten på BH-bandet så dagens tränings fick bli utan ryggvrid/ryggläge.
Hem och duschade och var klar lagom till Jeanette och pojkarna kom och hämtade mig för att åka på barnteater.
Nasse hittar en stol som spelas på Teater Tittut såg vi och båda killarna tyckte att det var kul.
 















 
 
MINA små ÄLSKLINGAR
 

 
 
Önskar er en trevlig lördagskväll
KRAM
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar