söndag 30 november 2014

FÖRSTA ADVENT

En hel vecka utan inlägg. SORRY.
 
 
I dag vaknade vi till samma GRÅA TRISTA himmel, och på nyheterna pratar de om att Stockholm har slagit rekord, ett riktigt bottenrekord, endast 5 timmar sol i november mot normala 56 timmar, är det konstigt att man går i ett trött töcken?
 
Startade dagen med juledofter, jag bakade saffransbullar till våra adventsgäster och en mjuk pepparkaka toppad med lingonfrosting blev det också.

Innan gästerna kom så tog jag mig en promenad till Kyrkogården, lite motion piggar ju alltid upp tänkte jag innan jag gick. Lite piggare i kroppen, men i dag svallade känslorna över och jag inser att jag saknar min mamma mer än någonsin...
 
Två GLÄDJESPRIDARE
 

Fick "kärleksbrev" av Oliver.... Happiness!

Sonia



 OSCAR - lilla gullunge
 
Oliver och Peter

Tack finaste barn och barnbarn för "glas/ljusgranen" den är såååååå fin!
 
 
1:a ADVENT
 
Kramar
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar