söndag 16 mars 2014

Sunny SUNDAY

Soligt men kallt kan man väl sammanfatta dagens väder.
 
Godkväll vänner!
 
I morse fick vi fint besök av Jea och pojkarna. De kom och "frulla" med oss innan de skulle träffa kompisarna i Farsta.
 
 
Min dag då
Jag har varit och "gymmat" och jag tror att mina knän gillar att få lite stabilitet. Faktiskt så känns det riktigt bra idag så kombon av nyponmjöl och träning verkar funka. 
 
Mannen hämtade mig och vi åkte till Team Sportia i Heron City där jag köpte mig en ny cykel. Nu ska det cyklas till jobbet. Jag behöver det verkligen då jag sitter still så mycket. Typiskt att det ska bli snö och kallt i veckan men någon extrem "jag cyklar i alla väder-cyklist" tänker jag inte bli. Så de så!
 
Vi tog sen en lååååååång biltur och hamnade till slut hos Systrarna Delselius vid Grisslinge havsbad. Där blev det fika och en räkmacka på verandan i solskenet, såååå mysigt och solen värmde så skönt där vi satt i lä för vinden.
 
 

 








 Helgen är snart tillända och framför mig ligger en årlig check up hos tandläkaren och en väldigt massa möten....
 
KRAM & KÄRLEK
H

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar