lördag 21 september 2013

En långpromenad på Söder i solen

GODKVÄLL
 
Middagen är uppäten och just nu känner jag mig sådär behagligt trött efter en aktiv dag. Äntligen masade jag mig iväg till FLEX efter ett lååååångt uppehåll, det längsta någonsin sen jag började träna. Prata med en gymkompis innan step up klassen och vi kom fram till att vi har 30 års jubileum i år! Tänk er 30 årskort, ett antal träningsskor och kläder....det är många tusenlappar jag plöjt ner i fitnessindustrin, men det har varit och är värt vartenda öre.
 
Efter träning och dusch så åkte jag och mannen till Söder. Vi parkerade bilen bakom Folksamhuset och sen promenerade vi längs Hammarby kanalen, upp till Sofia kyrka, därifrån till Bondens marknad, sen till Medborgarplatsen där vi stannade och fikade. Promenerade sen tillbaka till bilen och åkte till ÄLSKLINGSUNGARNA och lekte.
Det var så mycket människor på stan, alla uteserveringar var knökfulla och det märks att alla vill ta tillvara på de sista "sommardagarna", HÄRLIGT
 
 
 Ett collage från söder.....
 
 
 Vatten och grönska
 


 Fika med tillbehör....ja det är kokosglass såklart, Finns det andra smaker?


Hemma hos ÄLSKLINGSUNGARNA
 









Tack för vinet Micke, du vet hur man charmar sin svärmor!

I morgon blir det golf och nu blir det chill i soffan.

KRAMAR
H 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar