torsdag 27 juni 2013

I Like To Move It

Godkväll Vänner!
 
Jag är inne på bloggen för ett snabbt inlägg samtidigt som jag packar. Just det,  jag har nog glömt att berätta att vi  åker till det soliga Mallorca på lördag! Det ska bli sååååå skönt att bara vara. Slippa laga mat, och bara sola å bada ...jag ska ta tillvara på varje sekund.
 
I går var jag på Grönan och dansade. Casanovas spelade och det var knökfullt på dansgolvet. Eftersom mannen inte brinner för dansandet lika mycket som jag så har jag hittat en lika dansgalen kurskompis (vars fru inte heller har hittat danspassionen) så i går blev det 3 timmar intensivt buggande, SUPERDUPER kul!
Det är faktiskt lite "jag mötte Lassie varning" för Clarres och min syssling spelar i bandet...de ni!
 Dagens fysiska utmaning står ICKA för. Hon och en av hennes skyddslingar på jobbet, Jocke, är just nu på väg mot Linköping TILL FOTS! Dom deltar i "Fotrallyt" som innebär ca. 50 timmars promenad om man tar sig till mål förstås.
 
 Heja heja ICKA PICKA och LYCKA TILL .....jag är stolt över dig oavsett hur långt du går.....

 
 Kollar steg-appen
 
 
 Maskerad?
 

Hmmmm vad har jag gett mig in på????
 

Så där ja.....på väg
 


Kramar
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar