söndag 7 april 2013

Buggtävling och Familjesöndag

Tjingeling VÄNNER
Ja jag vet att jag inte är den flitigaste bloggerskan för tillfället, men här kommer en uppdatering för er mina trogna "fans" ...






 

I går, lördag, så anordnades en lokal danstävling för amatörer/ proffs och socialdans på den dansklubben som jag dansar i. Nackswinget i Finntorp. En superrolig och nervig kväll och jag hade lite otur i lottningen och fick en "trög" danspartner så "tack och hej"och nån buckla blev det inte för min del. Ha hahahaha...Min "danskompis" Janne knep iaf en femte plats, han hade tur i lottningen han.
Janne och hans trevliga fru Marie.Hon fixade vattenflaskor och hämtade kaffe, tack tack. Hon filmade och vem vet kanske filmen hamnar här på bloggen.
Om ni vill ha lite "kändisskvaller" så titta på bilden längst ner till höger.
Han som dansar med tjejen i svart tröja är Agneta Fältskogs ex. De ni!!


 
Söndag
Vi packade ihop oss i två bilar och drog till Tallkottevägen där vi letade efter vårtecken, grillade hamburgare, fikade, promenerade och babblade.....En härlig dag med andra ord.
 
 





 



 
Fröken Karlsson förser sig med godis....
 

 
Vi andra mumsade hamburgare....

 
Första tussilagon
 
 

Söndagskramar
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar