söndag 21 april 2013

Bajenmatch på Söderstadion

och BAJEN vann med 2-1 mot ÖREBRO!
Söndagkväll och här har ni en trött bloggerska. En helg med mycket frisk luft tar på krafterna.
I dag var det alltså fotboll. Lillebror kom upp fråm Köping och bjöd på både middag, fotboll och kaffe.Gissa vem som har världens bästa lillebror? Just det rätt gissat...det är JAG!
Här kommer en bildkavalkad från vårt fotbollsäventyr. Njut...

1. Ombyte i Globengaraget


2. Redo för fotboll

3. Jag träffade Gitte och Johne, "gamla dagisföräldrar" och sanna Bajenfans, Johne friade dessutom till Gitte på Söderstadion innan en match och hon sa ja som ni kanske listat ut.

 4. Denna Örebrospelare tog hem priset för matchens frisyr
5......Just i dag är jag stark.....

 6. Hamarby Hammarby Hammarby


 7. Så var matchen i gång och Bajen var på hugget
 8. Kennedy i en av många närkamper
 9. Ett låååångskott

10. Olika stilar....

 11. Segern är klar och "myset" startar
Oliver och Oscar tröjorna är till er mina ÄLSKLINGSUNGAR

Nu ska jag hugga tag i fjärrkontrollen...see u
Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar