söndag 10 februari 2013

Filmtajm och söndagsmiddag

Hej svejs!
 
Tog mig en härligt lång sovmorgon, sov nästan till 9.00 och det är ju länge för mig. Började dagen med några muggar kaffe och sen åkte jag och hämtade Oliver. Vi hade en biodate i Sickla i dag, och det var trevligt som vanligt.
Dagens filmer på knattebion var, Bella och Gustav (mormorns favvo) Mamman och den vilda bebin, (Oliver tyckte bebin var lite galen), och sist men inte minst, Lillasyster Kanin, (läskigt när rävarna jagar kaninerna).


Efter bion åkte vi och handlade något att laga mat av eftersom jag bjudit hem resten av Olivers familj och pappa på söndagsmiddag. Det blev pannbiff med löksky och potatismos, länge leve husmanskosten! Hahahaha...

 
I väntan på att maten skulle bli klar så passade Oliver på att låna min iPad... och han fick sällskap av en annan "spelfreak" som fick hålla sig till sin iPhone.
 
Oscar alltid så nöjd och glad!
 
 Hmmm vad är det under min fot?
 
 Mormors hjärtegull..
 
Finaste killarna
 
Oliver gillar att fotografera, han brukar låna min "lilla" kamera och i dag så föreslog han 
 - Jag tar kort på dig så tar du kort på mig på samma gång!
 

Den här är en favorit hos Oliver nu...

Jaha så var helgen slut igen....I morgon är det en ny arbetsvecka och personalmöten 4 kvällar...
Nu ska jag lägga mig i ett skumbad och "snaska" i mig det senaste skvallret från den fina världen, tack för tidningarna Jeanette!
 
Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar