lördag 16 februari 2013

Barnbarnsbesök

Hello Darlings!
 
 
Ännu en vecka har rasslat i väg och helgen är här. Min vecka har varit fylld av personalmöten. Varje kväll har jag tillbringat på jobbet utom i går då jag var "Gotländsk vinkväll" i Sköndal. Det var Pia som bjudit hem oss "***chicks" (ni får försöka lista ut vad * betyder) som brukar träna ihop. Hon hade fixat till några små heta tunnbrödsrullar och kaloririka snacks och detta sköljdes ner med vin och FIREBALL. Den sistnämda drycken hade ingen av oss smakat förut, Whiskeylikör med kanelsmak, SUPERGOTT!
Det blev många skratt och vi hann "lösa" många problem, ta del av "hemlisar" och skvaller, en helt vanlig tjejkväll alltså....hahahha
 
 
Min lördag då. Så här har den sett ut. Jeanette kom och lämnade småkillarna och äkte sen vidare för att städa hos morfar dvs min pappa.
Vi promerade till centrum för att handla lite mat. Oscar somnade men Oliver var det full rulle på och han blåste nästan upp en hel burk såpbubblor.
Hemma igen så var det matdags för Oscar och filmtajm för Oliver och morfarn.
Det blev några bilder i dag så enjoy




 





 

Nu ska jag fortsätta kolla på mellon.....Fortsatt trevlig lördagskväll
 
Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar