torsdag 10 februari 2011

God morgon

Är inne på en snabbvisit för att ge er en liten uppdatering av läget. Det är mycket som är på gång både på jobbet och privat men jag har inte glömt er mina bloggisar!
På jobbfronten är vi på gång att öppna upp en ny förskola, anställningsintervjuer, inköp, beslut som ska fattas, få tag i rätt folk......men faktiskt mitt i all röra så tycker jag att det ska bli kul och det blir nya utmaningar och arbetsuppgifter för mig. Nyfikna? Återkommer med mer info.
I går hämtade jag OLIVER och har var på sitt allra härligaste bushumör, tänk vad härligt det är att kunna skratta och "bara vara" med den lilla människa. Tiden står stilla.
Det blev bussåkning till Farsta. Vi tittade på fiskarna i Zoo affären, köpte en bil och husvagn i leksaksaffären sen gick vi hem för att fixa middag till mamman, pappan och morfarn. Här kommer några bilder från oss!
Kardborröppning löser OLIVER så här!
Många fiskar!
Mommo.....många bullar!
Oliver gillar att stå på bron och titta på alla bilar!
 När vi kommer hem så hämtar OLIVER alla bilar, favvoordet i går var. -Den stå "bevi"!
En återkoppling av dagen...min lilla älskling och jag!
KRAM på Er alla, nu ska jag strax promenera till Globen där jag ska vara på ett möte och i dag kommer jag att gå i mål i STEGTÄVLINGEN! Jag tar iallafall bronsplatsen, nöjd? YEPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar