söndag 20 februari 2011

En uppfriskande promenad

Hej VÄNNER! Vilket härligt väder söndagen har bjudit på, som gjort för en långpromenad. Drog på mig vinteruniformen och tog mina stavar och kameran och begav mig ut. Det blev en härlig runda runt Magelungen som jag tycker är betydligt vackrare och mer inbjudande vintertid på sommaren är den mest en grågrön sörja som jag ALDRIG och då menar jag ALDRIG skulle bada i.
Jag är faktiskt sugen på att prova på att åka långfärdsskridkor och i dag vågade jag mig ut på isen, lite läskigt, men isen var full med folk så jag tänkte att spricker isen där jag går så kanske nån vänlig själ räddar mig! Isen höll! 
Nu står kålpuddingen i ugnen och sen ska jag fortsätta att läsa mina "läxor".
Hoppas att Ni alla får/skaffar Er en härlig söndag.
KRAMAR  i massor!

2 kommentarer:

  1. Mmmmm...kålpudding som är så gott :o) Maken tycker oxå om det, fast utan kål :o)

    SvaraRadera
  2. Älskar kålpudding! Jag har jättefina långfärdskridskor om du vill låna. See you early tomorrow morning!/ Therese

    SvaraRadera