lördag 1 maj 2010

Ove Thörnqvist

Nu var DET ETT tag sen JAG bloggade. Män nu Känner jag mig sminkad JAG Tillbaka! JAG Dag var DET alltså Dags att Tillsammans Med mor & langt, Bror & svägerska ga OCH titta på Ove Thörnqvist VISAR i Scala Teatern. Pappa hade dock docka fixat Biljetter. Snälla snälla!
Har man samma ork OCH "hjärnkoll" nar man Kanner JAG MIG sminkad 81 ÅR SOM herr Thörnqvist da Ska man Vara Väldigt glad OCH tacksam. Showen var Klart sevärd OCH DET var lite allsångsstämning i lokalen, MED Alla Sjong!
Vi avslutade MED Middag Hos oss i Farsta OCH SOM grädde på moset KOM Oliver å mamman förbi.
Här kommer lite bilder Fran Dagen.

Mamma hade dock docka fixat en födelsedagstårta i förskott till kaffet, tack mamsen!
Gott gottigottgott
Glada OCH full i Skratt ....
..... Eller HUR?

Såklart ..... broöppning!


Kanner JAG MIG sminkad DET ETT Hotell här Bakom undrade lillebror SOM lämnat storstan FÖR Köping
Fadern utanför Scalateatern

Mamma å JAG
Oliver å JAG

Oliver å Clarre kör Bilar ..... Wrooom
Tack för en Trevlig OCH rolig eftermiddag OCH kväll!
Tjingeling / H

3 kommentarer:

  1. Vad är det för rappakalja du skrivit, blev det för mycket vin eller.....

    Tack för igår//Daddy

    SvaraRadera
  2. Håller med morfis...skriv ordentligt eller låt bli. Det är ju oläsligt.

    SvaraRadera
  3. Ja ja ja ja det blev väldigt konstigt det där inlägget, men jag sparar det till framtida skratt!

    SvaraRadera